Ιστορικό Ράλλυ Ελλάδας Regularity : Mε επιτυχίες για τους αθλητές μας

korinthosnews  | 

Έπειτα από τρεις ημέρες και 516 χλμ. σε πανέμορφες διαδρομές της Θεσσαλίας, τα αυτοκίνητα της κατηγορίας Regularity ολοκλήρωσαν τον μεγαλύτερο φετινό αγώνα του είδους, που αποδείχτηκε και ένας από τους πιο απαιτητικούς ακόμα και για τα πιο έμπειρα πληρώματα.

Tο ενδιαφέρον διατηρήθηκε αμείωτο μέχρι το τέλος, δικαιώνοντας τις προβλέψεις που μίλαγαν για υψηλό επίπεδο ανταγωνισμού.
Ενδεικτική, άλλωστε, είναι η διαφορά μεταξύ του πρώτου και του τέταρτου πληρώματος, η οποία δεν ξεπερνά τους 2,6 βαθμούς ποινής.
Νικητές του αγώνα, που διεξήχθη στο πλαίσιο του Επάθλου Ιστορικών Regularity Αυτοκινήτων της Διεθνούς Ομοσπονδίας Μηχανοκίνητου Αθλητισμού (FIA) είναι οι Κονταράτος Θεμιστοκλής-Ιατρίδης Ιούλιος με Porsche 911 SC.
Επιδεικνύοντας εξαιρετική ακρίβεια, βρέθηκαν ήδη από το πρώτο σκέλος στην κορυφή, θέση που κατάφεραν να διατηρήσουν τόσο στο τέλος του δεύτερου σκέλους, όσο και μέχρι τη ράμπα του τερματισμού, με 31 βαθμούς ποινής. 
Τη δεύτερη θέση κατέκτησαν οι Γιώργος Κατσαούνης-Μαθιός Μανσόλας με VW Golf GTI και 32,8 βαθμούς ποινής, ενώ το πόντιουμ συμπλήρωσαν οι Σπύρος και Νίκος Μουστάκας με Alfa Romeo Alfasud Ti και 33,1 βαθμούς ποινής.
Με την τέταρτη θέση της γενικής κατάταξης ο Joseph Lambert, συνοδηγός του Christian Crusifix, εξασφάλισε τον τίτλο συνοδηγών στο Επάθλο Ιστορικών Regularity Αυτοκινήτων.

Αξίζει να σημειωθεί ότι παρά την κακή τους επίδοση στο τρίτο σκέλος του αγώνα,
οι Οικονόμου Γιώργος-Οικονόμου Νίκος
κατάφεραν να εξασφαλίσουν την πρώτη θέση στο ελληνικό Πρωτάθλημα Regularity.

 

Επιτυχημένη και οι παρουσία των αθλητών μας στον αγώνα της Λάρισας αφού κατάφεραν να τερματίσουν έναν τόσο δύσκολο και απαιτητικό αγώνα αλλά και να είναι στο βάθρο των νικητών στην κατηγορία G .
Nικητής λοιπόν στην κατηγορία που αφορά αυτοκίνητα από 1.1.1966 – 31.12.1971 , ο Σωτήρης Κολλίοπουλος από το Κιάτο με συνοδηγό την Μαρία Βλαχογιάννη και το Ford Escort MKI RS2000 .
Στην 2η θέση της κατάταξης ο σκαραβαίο της Ασημάκης Ανταλλακτικά , ο <<Δάσκαλος>>,Ασημάκης Σωτηρόπουλος στο τιμόνι και ο Θύμιος Σουφρίλας στα οργανα κατάφεραν να κάνουν έναν εξαιρετικό αγώνα , παρόλο που η σχεδίαση δεν ευνοούσε τα αυτοκίνητα μικρού κυβισμού.

Τέλος στο τερματισμό και ο αθλητής μας  Αλέξης Μουρίκης που πήρε μέρος για πρώτη φορά σε regularity  αγώνα με Datsun 810 και τον Τσολίακο Βασίλη δίπλα του .

 

Η απονομή των επάθλων πραγματοποιήθηκε στη Δημοτική Πινακοθήκη της Λάρισας, της πόλης που φιλοξένησε τον αγώνα, παρουσία εκπροσώπων των χορηγών, όπως και εκπροσώπων όλων των περιοχών που φιλοξένησαν Ιστορικό Ράλλυ Ελλάδος 2017.

 

Σχετικές Φωτογραφίες